Ηλεκτρονική εφημερίδα με νέα της περιοχής Αμυνταίου – Φλώρινας και όχι μόνο… από το 2008

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Η απάντηση του lexoviti στις εικασίες του δημοτικού συμβούλου Αμυνταίου Π. Κόλκα για διαστρέβλωση των λεγόμενων του στη συνεδρίαση του Δ.Σ. Αμυνταίου της 2ας Ιουνίου 2015

Στην τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Αμυνταίου ο δημοτικός σύμβουλος της μειοψηφίας και συμπατριώτης μου Π. Κόλκας μίλησε για  διαστρέβλωση των λεγομένων του από δημοσιογράφους.
Είπε χαρακτηριστικά: «Ο δημοσιογράφος πρέπει να γράφει αυτά που λέμε». Και επειδή ο μόνος που έγραψε για το θέμα που έθιξε ήμουν εγώ, άρα εννοεί εμένα, άρα του οφείλω μια απάντηση.
Κατ΄ αρχήν να τον ευχαριστήσω για τον τίτλο του δημοσιογράφου που μου απένειμε, αλλά δεν είμαι δημοσιογράφος. Είμαι ένας καταγραφέας των σημαντικών γεγονότων της περιοχής μας, για τα οποία όταν έχω άποψη τη λέω.
Και έρχομαι στο συγκεκριμένο θέμα. Είπε λοιπόν στο δημοτικό συμβούλιο της 2ας Ιουνίου 2015, όπως προκύπτει από το παρακάτω ακριβές απομαγνητοφωνημένο κείμενο:   
«Τα τουριστικά θέματα που χαιρόνταν ορισμένοι σύμβουλοι που συμμετείχαν, εμείς δεν είχαμε τη χαρά να συμμετέχουμε καθόλου απ’ το χωριό. Κανένας εκπρόσωπος, «οι ακροβάτες γίναν φακίρηδες», δεν μπορέσαν να παρευρεθούνε, δεν είχαν εκπρόσωπο το Λέχοβο, είναι προμελετημένο να απέχουμε, μήπως θα πρέπει να περιμένουμε τις εξελίξεις να φύγει το Λέχοβο, να ησυχάσετε; Αφού δεν μας θεωρείτε, απαξιώνετε τους εκλεγμένους».
Τι προκύπτει λοιπόν από τα λεγόμενα του κ. Κόλκα;
·   Όταν μιλάμε στο δημοτικό συμβούλιο για συμβούλους, εννοούμε μόνο και μόνο τους δημοτικούς. Όταν μιλάμε για κοινοτικούς συμβούλους στο δημοτικό συμβούλιο λέμε οι κοινοτικοί σύμβουλοι και δεν το εννοούμε απλώς.
· Όταν λοιπόν  λέει ο κ. Κόλκας στο δημοτικό συμβούλιο «κανένας εκπρόσωπος από το Λέχοβο», ενώ το Λέχοβο εκπροσωπήθηκε από τη δημοτική σύμβουλο της πλειοψηφίας Ειρήνη Γοράντη, τι εννοεί; Καθαρά και ξάστερα τον εαυτό του διότι στο δημοτικό συμβούλιο Αμυνταίου, εκπρόσωποι του Λεχόβου είναι οι δύο προαναφερόμενοι σύμβουλοι.
Στο δημοτικό συμβούλιο της 24ης Ιουνίου 2015 είπε επίσης:
«Λέει (σ.σ. εννοεί εμένα)  πιθανόν ότι ήθελα να αντικαταστήσω την Τσάμου ή οποιονδήποτε (σ.σ. εννοεί προφανώς τη συμμετοχή του στην επιτροπή εργασίας με τους Γερμανούς). Δεν είπα ποτέ τέτοιο θέμα»
Μα εγώ δεν έγραψα κάτι τέτοιο και κακώς το χρεώνει σε μένα, όπως φαίνεται καθαρά και στο άρθρο μου  της 3ης Ιουνίου 2015 ( Πατήστε εδώ για να το δείτε).
Από τα πιο πάνω βγαίνει εύκολα το συμπέρασμα ότι, τα λεγόμενα του δημοτικού συμβούλου της μειοψηφίας στερούνται βάσεως. Η κριτική από οποιονδήποτε είναι ευπρόσδεκτη, αρκεί να είναι καλόπιστη. Ο νοών νοείτω…

lexovitis
και για την αντιγραφή
Στ. Τζέλης 




1 σχόλιο:

  1. Παναγιώτη,επί 3,5 χρόνια,τα θέματα του χωριού μας,του Λεχόβου,τα περάσατε στο ντούκου,δεν είχατε την αξιοπρέπεια να τα αναδείξεται και να τα προωθήσεται,με την δική σας κυρίως αδράνεια μείναμε τελευταίοι!Τώρρα τι προσπαθείται να δείξεται;Καλύτερα είναι να μην μιλάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.