Ηλεκτρονική εφημερίδα με νέα της περιοχής Αμυνταίου – Φλώρινας και όχι μόνο… από το 2008

Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

«Μάνα μου Ελλάδα μου»: Ένα βίντεο κλιπ που αξίζει να το δείτε



Από τον συμπατριώτη μου Λεχοβίτη γιατρό ορθοπεδικό Γιώργο Γεωργίου, πήρα το πιο κάτω  e-mail το οποίο και δημοσιεύω ευχαρίστως. Όπως θα διαβάσετε και σεις, αναφέρεται σε ένα  τραγούδι στο οποίο  τους στίχους και τη μουσική τους γράψει ο  Λεχοβίτης Σιολίδης Νίκος. Το 
άκουσα   και εντυπωσιάστηκα. Ακούστε  το και σεις.
lexovitis

  Αγαπητέ ΛΕΧΟΒΙΤΗ,    
 Δεν ξέρω αν γνωρίζεις το εξής:  Ένας Λεχοβίτης, ξενιτεμένος στο Σικάγο, με νοσταλγία και αγάπη για το χωριό και την Ελλάδα κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο ένα πανέμορφο τραγούδι για την Ελλάδα. Στίχοι και μουσική δικά του.
 Αξίζει να το ακούσεις και να το διαδόσεις. 
Με Λεχοβίτικους χαιρετισμούς.
  Γιώργος Γεωργίου, ορθοπεδικός.
 ΑΘΗΝΑ  04/ 11/ 12
 
Μάνα μου Ελλάδα μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.